torsdag 6. desember 2012

Anne og Per miksar og matchar, og takkar for seg


"Se min kjole, den er rosa, rosa,
alt hva jeg eier, det er rosa som den.
Det er fordi jeg elsker alt det rosa,
og fordi stylisten er min venn."




Anne:  Eg har fått ein ny kjole sidan sist, kjole med kapper á la spansk senorita. Eg prøvde å piffe opp litt med kvitt belte, men veit ikkje heilt  Det vart i alle fall femi nok!   Fargen er den same som den førre.  Det er sjølvsagt mange fordeler med fleire plagg i same farge, ein kan mikse og matche.

Per:  Men vi veit no ikkje om det er den arkaiske matche-trongen eller den sunnmørske hækna (=gjerrighet) som gjer at vi har fått så mange plagg i same farge.  Vi har ein liten mistanke om at når designerstylisten først har kosta på seg eit nøste med heklegarn, brukar ho det til siste trevl. Men som sagt, praktisk når ein skal kombinere outfits. 

Anne:  Her skal eg vise eit døme på miks og match:


Det fungerer,  eg må tilstå det.  Men er det ikkje litt far out med pompadour-veske?

Per: Her er eg veldig nøgd med resultatet, litt sånn kunstnerisk  pariserbohem i lavendelåker.  Tøft!



Anne:  Eg vart litt misunneleg på Per der.  Eg prøvde å låne nokre av sakene hans, men følte meg litt wannabe:


Anne: Og forresten, eg har faktisk ein kjole som ikkje er rosa.  Ettersom det tydeleg og klart er ein kjole, skulle kjønnsidentifiseringa vere i orden.  Og eg har ein mistanke om at designerstylisten hadde ein garnrest ho ville bruke opp.

Då er tida inne til å takke for oss!  Det har vore ei glede å dele refleksjonane våre med dykk alle.  Ha det bra:



Når du les dette, er vi omplasserte, så det kjem nok ikkje meir frå oss.  Babyvernet tykte vi utvikla oss i feil lei, så vi vart plasserte i ein barnefamilie.  Vi må tilstå at det er meir leik og moro, liv og røre her vi er no, men vi må og seie med diktaren:  "Hårde tider har vi døyet". Vi har mellom anna vore vitne til at små bamsar og tøyhundar har fått låne våre antrekk!  "Keep calm, carry on" seier dei der vest om havet.  Og vi prøver.  Men det hender at vi ønskjer oss til ein stad der vest, Eton t.d., der vi kunne få utvikle refleksjonsevnen vår vidare.


Always looking bright at the bright side of life - in sunset!








Ingen kommentarer: