søndag 2. desember 2012

Anne og Per og designerstylisten, ein babyblogg.


Hei, vi heiter Anne og Per og vi er babyar!  Her kan du sjå oss i tradisjonell baby-på-saueskinn-positur.  Men - er det lett å sjå kven som er kven?

Det viser seg diverre at det er smått med tydelege kjønnsidentifiseringsteikn. Kven er til dømes dette?

Per: Den som ser godt etter, vil oppdage at Anne har eit snev av leppestift, men ettersom grovmotorikken er langt meir utvikla enn finmotorikken i hennar alder, vart resultatet deretter.

Per:  Her er vi altså i nokså unisex antrekk:

Per: Men eg for min del trivst  nokså dårleg med dette. Eg vil så gjerne vere kar! Og eit lite snev av blågrønt er rett og slett ikkje nok. 

 Anne: Og eg kan tenke meg i alle fall noko meir i retning rosa-prinsesse.  Så vi kom til at vi ville engasjere ein designarstylist som kunne gi oss ein  meir tekstilbasert kjønnsidentifikasjon. Her er prøvekolleksjonen:


Men vi var enige om at det skulle meir enn ei stripe kjønnsidentifikasjon til, så vi ga oss ikkje før vi fekk det slik:

Etter dette kan vi mest seie at det tok av, Følg med i neste bolken!







Ingen kommentarer: